Odhlášení a opětovné přihlášení v mobilní aplikaci
Používání
Odhlášení
Z aplikace se jednoduše odhlásíte kliknutím na Odhlásit se v sekci Profil.
Po odhlášení není možné aplikaci eDoklady spustit bez přihlášení pomocí biometrie nebo PINu.
Přihlášení
Po startu aplikace eDoklady se zobrazí seznam účtů, které v aplikaci máte. Většina uživatelů tam bude mít pouze svůj občanský profil, ale pokud jste zároveň i ověřovatelem, nabídne vám aplikace i přihlášení do vašich ověřovatelských účtů (je možné mít více ověřovatelských účtů, ale na daném zařízení pouze jeden občanský).
Co se stane, když PIN i potřetí zadám chybně?
Dojde k odpojení aplikace a je potřeba projít procesem registrace znovu.
Jaký je rozdíl mezi odhlášením z aplikace a stavem, když je aplikace na pozadí nebo ji zavřu?
Stav, kdy dojde k odhlášení z aplikace nastává v situacích:
- Když zakliknete v profilu Odhlásit se.
- Pokud je aplikace na pozadí delší dobu než 3 minuty.
- Při zavření aplikace.
Po těchto situacích je nutné se znovu přihlásit.
Ve chvíli, když je aplikace na pozadí a neuběhl limit tří minut se můžete do aplikace vracet bez nutnosti přihlašování.
Jak zablokuji eDoklady, pokud mi telefon někdo ukradne?
V případě ztráty nebo krádeže telefonu můžete v Portálu občana odpojit aplikaci eDoklady, čímž se zruší vaše registrace v tomto zařízení a nikdo se do aplikace nedostane.