Výměna telefonu

Nastavení

Průvodce procesem zrušení registrace eDokladů na starém telefonu a nové registrace na novém telefonu.

Obrázek1.png

  • Po přihlášení otevřete Správu eDokladů.

Obrázek2.png

  • Ve Správě eDokladů odeberte připojený telefon nebo více telefonů, které nepoužíváte kliknutím na tlačítko Odebrat.

Obrázek3.png

  • Po potvrzení odebrání zařízení bude aplikace eDoklady z konkrétního mobilního telefonu odebrána.

Obrázek4.png

  • Poté proveďte novou registraci na novém telefonu dle tohoto návodu.

Pokud budete mít více připojených zařízení k eDokladům, registrace na novém telefonu nebude fungovat a je tak potřeba zkontrolovat v Portálu občana připojená zařízení a jedno nebo dvě zařízení odebrat.

Provede se mi registrace na novém telefonu automaticky, pokud již mám eDoklady na jiném telefonu.

Nikoli. Registraci na každý telefon je nutné provést zvlášť dle tohoto návodu. Občan může mít registrované maximálně dva telefony nebo jiná zařízení, proto zkontrolujte v Portálu občana všechny vaše registrace.

Jaké zařízení potřebuji, abych se mohl prokazovat pomocí eDokladů?

Potřebujete mobilní telefon s operačním systémem Android (od verze 10) nebo iOS (od verze 15), vybavený funkcí Bluetooth a ideálně i biometrickým zabezpečením (otisk prstu, snímek obličeje).

Kolik můžu mít maximálně připojených zařízení k eDokladům?

Dvě

Pokud bude problém přetrvávat, obraťte se s podrobnostmi (popisem a časem chyby, typem telefonu) na technickou podporu s využitím formuláře na https://obcan.portal.gov.cz/podpora

Jak zablokuji eDoklady, pokud mi telefon někdo ukradne?

V případě ztráty nebo krádeže telefonu můžete v Portálu občana odpojit aplikaci eDoklady, čímž se zruší vaše registrace v tomto zařízení a nikdo se do aplikace nedostane.