Mám problém s aplikací eDoklady. Jak mám postupovat?
Začínáme
Chyba 200202 v prostředí Identita občana
Tato chyba se objeví nejčastěji z důvodu přetížení Identity občana. Zavřete prohlížeč a přihlášení vyzkoušejte později. Při přihlášení zkuste využít i jiný identifikační prostředek, pokud nějaký máte.
Chyba 1700 v aplikaci eDoklady
Problém s chybnými registracemi (chyba č. 1700) byl opraven aktualizací stávající verze aplikace 1.0.2. Do aplikace je tak možné znovu se registrovat. Pokud tento postup nebude úspěšný, aplikaci přeinstalujte a proveďte novou registraci.
Jednalo se o chybu, která byla způsobena chybnými registracemi, často v souvislosti s přetížením Identity občana. Bohužel v případě více neúspěšných registrací, které opakovaně končily chybou, byly tyto nedokončené registrace ze strany aplikace eDokladů nesprávně chápány již jako evidované v rámci nastaveného limitu dvou registrací na dvou zařízeních. Údaje o nedokončené registraci se dál již nepředávaly do Portálu občana. Z tohoto důvodu se v aplikaci zobrazovaly uvedené chybové hlášky a v Portálu občana se žádné chybné registrace nezobrazovaly a nebylo tak možné je odebrat. Po aktualizaci verze aplikace 1.0.2 by k těmto chybám již nemělo docházet.
Chyba 10000 v aplikaci eDoklady
Problém s chybnými registracemi (chyba č. 10000) byl opraven aktualizací stávající verze aplikace 1.0.2. Do aplikace je tak možné znovu se registrovat. Pokud tento postup nebude úspěšný, aplikaci přeinstalujte a proveďte novou registraci.
Tato chyba se objeví nejčastěji společně s chybou 200202 z důvodu přetížení Identity občana. Zavřete prohlížeč a přihlášení vyzkoušejte později. Při přihlášení zkuste využít i jiný identifikační prostředek, pokud nějaký máte.
Problém s připojením dokladu
Pokud vaše registrace proběhne úspěšně, ale nenačte se doklad, který máte platný, přihlaste se do aplikace o chvíli později. Doklad by se vám měl znovu načíst.
V Portálu občana mám připojena dvě svá zařízení, ale pouze jedno mi jde odebrat
Chyba s odebráním druhého registrovaného zařízení v Portálu občana na https://obcan.portal.gov.cz/ byla opravena a je možné ve Správě dokladů ve vašem profilu odebrat všechna zařízení.
Zobrazuje se vám v aplikaci eDoklady nesprávný údaj?
Kontaktujte nás s podrobnostmi o nesprávném údaji zobrazeném na eDokladu s uvedením jeho správné podoby na vašem občanském průkazu a časem přihlášení do aplikace eDoklady pomocí formuláře na https://obcan.portal.gov.cz/podpora nebo e-mailem na edoklady@dia.gov.cz. Problém prověříme a budeme vás kontaktovat.